Grillsässongen har börjat.. nästan

Inte så mycket nytt har hänt ¨på senaste. Det har blivit lite varmare.. eller varmare då och då iafl. Oregon är lite speciell då det gäller väder, ena gången kan det vara strålande sol och fem minter senare är det kissväder. Hur som helst så har jag lyckas ligga ute i solen lite i helgen, så härligt! På lördagen så bestämde jag och Sabina oss för att inviga grillsässongen och eftersom solen gassade så åkte vi till Waremart för att handla lite. Eftersom puckona till Amerikaner inte har upptäckt engångsgrillen än så sluteade det med att vi köpte en propangrill tillsammans för 30 dollar.. kanske inte ekonomiskt, men ändå. Vi vill kunna grilla lite nu på vårkvisten och förhoppningsvis så hittar vi någon som vil köpa den av oss innnan vi åker :) Hur som helst så tar vi oss tillbaka till campus med våra stora köttbitar, grill, potatissallad och annats gott.. vad händer.. Solen är borta och det blåser! Svenskar som vi är så trotsar vi vädret, ska det grillas så ska det.. Vi hittar en lite plats där det är lä, det är då vi upptäcker att vi behöver skruvmejsel för att sätta ihop grillen.. Rackarns bananer.. Ingen grillning blev det men de smakade bra som stekt med :)

Det är allt jag har att komma med, ska lägga upp lite bilder med eftersom jag har hört att det är den roligaste biten med bloggen :)

PUSS


Solesken och klarblå himmel :)


Smoothie in the sun


Glada solflickor


Förstår mig inte på den sporten... Amerikaner...


Utanför post/gamla gymmet. Det är här jag hämtar alla paket jag får hemifrån :)


Grillen behöver vist en skruvmejsel.. rackarns bubblan


Lite shopping har jag hunnit med. Clackmas gigantiska galleria


Forever 21 är faaarlig.. fast jag köpte bara ett par shorts, vilket jag behöver nu då solen kommer smygande


Victorias secret.. ännu en farlig affär, i varje fall då det gäller smink. Underkläderna är allt för dyra för min budget...


Glada festtjejer :)

Kommentarer
Postat av: plutten

mera bilder. det är kul...

2011-05-04 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0