Sun sun glorious sun!

Som det tidigare inlägget visade så har våren kommit igång nu, inte bara med pollen men också sol och värme. Så härligt att kunna gå utan jacka utan och frysa, längtar tills man kan ha bara ben och sandaler! igår var det så pass varmt att jag smög ut till en bänk för att plugga lite i solskenet, härligt!

Än så länge så har helgen gått ut på att dansa häcken av sig på svettiga Peacock i Corvallis och idag shoppa på outlet gallerian Wodburd... Aj caramba vad med grejer man kan plocka på sig, av alla möjliga märken. Jag, som nu tydligen ahr blivit aningens sportigare, har införskaffat lite nya träningskläder inför våren, nu har jag INGEN ursäkt till att inte gå och träna. Trots att jag tyckte att jag öppnade plånboken lite väl så kom jag undan med allt kring 1000-lappen. Det är det som är så facinerande då man shoppar här, allt blir billigt i slutändan. Wünderbart :) Fast nu ska jag låta bli shopping fram till min och Maries Month of fun :D YEY!

Tänkte dela med mig lite av lite vårbilder från min dag i solen :)


Oo.. vad härligt det är att vara barfota i gräset :)


Se vad duktig jag är i solen


Sabina om på besök


Mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det ser ut :) sen låter det ju som du lär få flörta rejält med incheckningsfolket när du ska hem med tanke på allt du shoppat! Får hålla tummarna för att det är en kille ;)

2011-04-10 @ 10:04:22
Postat av: mamzi

Tycker om dina fina fötter i gröngräset! :)

Men varför är bara några tår röda? Tog nagellacket slut+



KRAM-KRAM!

P.S. I morron bitti åker jag tidigt till Färila för att "jobba borta" första veckan. Think of me then...

2011-04-10 @ 22:02:05
Postat av: Theres

Åh vad härligt det ser ut med bara fötter i gräset! Känner med dig gumman och din eländiga allergi, hoppas du slipper gå omkring i en snorig dimma i flera veckor nu!

Kram

2011-04-12 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0