Stress MGMT- check

En liten uppdate på min muntliga presentation på "Seasonal affective disorder".. Jag tror det gick bra. Det var rätt nervöst att stå inför klassen och presentera, speceillt då det är på Engelska men det gick rätt så bra ändå. Stammade kanske en aning på vissa saker, och jag kan tänka mig att jag rörde på mig sjukt mycket men klassen förstod vad jag ville säga och jag gjorde mitt bästa :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och se en film tror jag. Efter att ha spenderat 15 minuter med att försöka öppna min kodlåsta brevlåda utan lycka så köpte jag mig lite tröstgodis i form av Skiddles.. Har hört rykten att de ska vara goda ;)

Här har ni föresten mitt helvete till brevlåda.. Först ska man vrida den åt vänster 4 varv för att nollställa den, sen till den första siffran i kombinationen åt höger. Sen vrida ratten åt vänster, hoppa över den första siffran ett varv och slutligen stanna vid andra siffran. Efter det vrider man till vänster igen tills man når den tredje siffran.. Lätt elelr hur?! Jo, om det gick att öppna luckan efter man gjort hela kombinationen... Mitt personliga helvete helt enkelt.. God I love my Skiddles..

En till fundering. Varför hade jag så många sidvisningar igår, omkring 40 besökare men 120 sidvisningar.. Vad var så intressant att folk gick in fleeera gånger och kollade.. ?!

PS: vad tycks om min nya pimpade blogg, ey?! I like it :)



Over and out
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-16 @ 16:16:35
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: BEAUTYTOOLS

Usch nervöst med redovisningar :)

2011-02-17 @ 17:02:48
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0