Valentines day

Alla hjärtans dag är, som alla kanske vet, en jäkla stor grej här i USA. Rosa och rött överallt var man än går, priser på choklad och rosor stiger och alllt handlar om att ha date på alla hjärtans dag. I söndags var det en auktion på singelmän och singelkvinnor från rugbylagen och i går var det singel mingel med chokladdoppade jordgubbar. Då man inte är singel och ens kärlek är hemma i Saverige så känns alla de aktiviteterna ganska onödiga. Så vad gör man då allt är pluttigt och man själv inte kan få ut kärlek från det? JO, man går ut oc frossar med tjejkompisar som är i samma sits eller är singlar.

Jag, Sabina, Stephanie, Megan och Megans syster (kommer inte ihåg vad hon heter) stack ut på jakt efter en restaurang. Vi hade tidigare bestämt att göra hela grejen ordentlig genom att klä upp oss med klänning och klackar så jag gjorde ju självklart det. Det konstiga var bara att ALLA hade bestämt sig från en dag till den andra att jeans och hoodie är att klä upp sig... Inte ok. Jag rockade ändå min söta klänning och stövletter så det så!
Vi hamnade på mongolisk barbeque och avrundade med "lite glass" på Cold stone... Detta har resulterat i att jag inte kan gå på mina förmiddagslektioner idag, har ont i magen. Rackarns buffé och underbara glass!! Aja, det var värt det igår iafl :/

Jag började föresten dagen med att vara blomsterbud till Sabina, i uppdrag från hennes kille. Fick en ros på köpen, man tackar och bockar :) Nu sitter jag på nålar och väntar på mitt paket/brev från min raring.. som borde komma vilken dag som helst. Nyfiken!! Det skulle inte spela någon roll om det var ett gem, man änr ändå nyfiken då det gäller presenter!

Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv ett tag till, plugga lite och sen vid 16 ska jag har en muntlig presentation inför min stress management klass.. nervöst. Kanske ska ta vara på tiden och leta upp en ny desig till min blogg, tror det är dags för det :)

Over and out!
Puss


Kommentarer
Postat av: mamzi

Ska börja plocka ihop till ett "litet paket"... kan ta några dagar innan det är packat å klart... Sen blir det snigelpost by aeroplane over the sea till lilla Emma-jonkan!

Den som söker finner & den som längtar Vinner!

Kram-Kram-Kram!

2011-02-15 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0