första midterminsprovet avklarat :)

Så har jag äntligen blivit klar med mitt första midterminsprov, så skönt. Jag måste dock säga att jag ÄLSKAR amerikas system då det gäller tentor. Testen är sant eller falskt frågor kombinerat med multiple choice (a,b,c,d) frågor sen får man en studyguide en vecka i förväg innan tentan. Min tenta visade sig vara en exakt kopia av min studyguide, med andra ord har jag suttit och pluggat på den faktiska tentan! Hur är det möjligt?! Detta gjorde att jag kunde svaren untan att ens läsa hela frågorna vilket i sin tur gjorde att jag var klar med min tenta på 25 minuter, först ut från tentalokalen, tadaaa! Den enda möjligheten till att jag har något fel på den tentan är ifall att min bok, som är en upplaga äldre än den boken vi ska ha, har andra svar än den nya boken. Hoppas hoppas på ett A :)

För att fira denna underbara tenta blev det tacos hos Stephanie och OJ vad jag åt! Jag tror en liten mexikan bosatte sig i min mage för några timmar, en liten mexikan med en stor hatt för rackarns vad ja var mätt. Jag var så mätt att jag kände mig full, även fast jag inte druckit någonting annat än vatten. Vad har jag lärt mig av detta?! Sluta ät även om guacamolen är utsökt, haha!

Nu är det dags att ta tag i resten av skolarbetet. 2 artiklar ska vara undersökta och skrivna om tills nästa vecka samt ett till midterminsprov. JAg har fått en studyguide till det provet med så håll tummarna för att det är samma sort prov igen, hehe!

Over and out
Puss

Kommentarer
Postat av: mamzi

Jasså äre så easy på amrikanska universitet?!!!

Lycka till på nästa prov oxå då Emma - fast se upp med Mexicanon... Han kanske kräver mera tacos för varje gång... Snett skratt;) Skönt att de inte är så hårt plugg för jämnan då...

Var rädd om dig gumman & Ha en riktigt Skön Helg! Kram-kram!

2011-01-28 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0