Midnight movies

Så nu är alla räkningar betalda för den här perioden (januari-mars), $2345, vilket är ungefär 16400. Efter en jäkla strul med banken, eftersom man tydligen måste ha pass för att ta ut pengar med, kunde jag vandra genom staden Monmouth med en fet check i handväskan. JAg kände mig som mamma på marknad då jag gick igenom stan med ett krampaktigt tag om handväskan och hotfull blick, INGEN ska få chanes att själa MIN handväska. Ingen stal den och jag kunde säkert betala in min fin check vid administrationen.

En bra sak till: böckerna jag beställde från Chegg kom idag, vilket betyder att de har jäkligt snabb leverans, är billiga och pålitliga. Om fler utbytesstudenter läser detta så använd er skoladress som kortinehavarens adress så funkar det att beställa.
Chegg: EEEEE (fem E av fem möjliga) ;)

På fredagkvällarna här har de något som kallas "midnight movies" på biografen i Independence. Det är alltså nya filmer som visas för $4 för studenter vid WOU, efter midnatt. Det var jättemysigt. Jag och Sabina mötte upp med en klasskompis till henne, Alex, och ett gäng kompisar till henne, drack mimosas och slutligen trängde nin oss i en pickup som körde oss till biografen. Vi såg Little Fookers, inte så bra film. Visst den funkade men jag kommer garanterat inte se den igen.
Meet the Fookers: EE (av fem möjliga)


I övrigt hade jag min personliga konsert härhemma över skype, mitt egna boyband i garderoben featuring: Plutten, Adde och David. Tack grabbar för en riktigt mysig morgon och frukostsällskap :) Bara därför får ni en hedersplats i min blogg




Idag ska jag plugga lite till sen in och shoppa med Stephanie i jakt på träningsskor. Jag har nog aldrig vrit så motiverad till att börja träna som nu, får se hur länge det håller i sig men bästa tt passa på medan motivationen finns där :)

Puss så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0