Taco-tuesday!

Idag har varit en rätt go dag. Jag var till och börja med på Gender issues in history kursen och avslutade dagen med stress managment. Båda verkar vara riktigt intressanta så det är bara att börja läsa och sätta igång. Jag fick tips om en jättebra sida där man kan beställa begagnad kurslitteratur här i USA www.chegg.com, superbra verkligen. Istället för at betala $100 så hittar man begagnad litteratur för ca $10, med andra ord, SUPER BRA!! (Hett tips till Emilia coh Marie som säkert också sitter fast i "dyr-litteratur-träsk")


Förutom at gå i skolan har jag varit på min första Taco-tuesday på "Rookies". $10 (70kr) för en stor kanna öl och 25 cent för varje taco, mums! Jag kan nog lugnt säga att jag drack den största delen av den kannan och förutom det en massa tacos.. Gott gott. Till mitt försvar så var tacosarna rätt små, vanliga hårda tacoskal som var fyllda så man ändå kan äta dom utan att allt välde över.. Lite i min åsikt.. Men för 25 cent, mums! Det kommer nog bli fler besök dit. Tyvärr så glömde jag ta med mig min kamera så det blir inga bilder :/

Ooo.. glömde berätta en sak igår.¨På en av mina lektioner var det en tjej som hade på sig pyjamasbyxor och på den andra var det en annan tjej som hade flufftofflor på sig... Jag får verkligen bara sämre och sämre syn på slappa amreikaner. Orka ta på dig byxor eller skor iafl! JAg kommer att få äta upp det här om jag blir likadann.. haha.

Nu är klockan ca 23 här och jag ska ta och krypa ner i sängen med min mysiga filt. God natt världen så hörs vi imorgon :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp har också varit i kontakt med chegg, men fick mina böcker till bättre pris på Amazon:D men till nästa term who knows:D Puss

2011-01-06 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0