Nu var det ett tag sedan...

Oj vad tiden går fort, har inte hunnit blogga av någon anledning.. Kanske för att det inte har hänt så där fruktansävrt mycket. Sist jag skrev hade jag varit vid kusten och upptäckt vad roligt det är att hänga med de tyska utbytesstudenterna, och ja, det har inte hänt så mycket mer. Lite sushikväll, jag ahr legat sjuk några dagar och sen i helgen firade tyskland någon sorts karneval grej så dagen till ära klädde alla ut sig och dansade loss. Jag lånade en tingelingkostym som var för kort, tur att jag köpte ett par jeanshorts på outletgallerian så inte rumpan ramlade ut mitt på dansgolvet, haha!

Jag tänkte att det gär inlägget istället får bli i bilder eftersom jag har varit dålig på att lägga upp bilder på senaste, i varje fall för er som inte har facebook :) Så här kommer det!!




Det här är USAs rosa bandet, typ. I love boobies :D


Gloves on.. kallt på stranden


Mums med marshmellows


Sälar som ligger och vilar, själv tycker jag det ser ut som sten








Allt måste drickas ur papperspåsar...


De underbara tyskorna utkläda till Troll.. av något slag


Tingeling på hemligt uppdrag




Kareoke night at the pub :)


Så det var rapporten tills nu. Jag har föresten införskaffat mig en systemkamera nu så förhoppningsvis kommer det upp lite mer bilder nu. Håll tummarna för det!

Puss och god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0