Some plasticbags

Så den största händelsen hitills är självklart Tsunamin i Japan, inte bara på grund av den stora tragedin utan även för att Oregon fick tsunamivarning på grund av efterskalven. I början lät rapporten som att det skull ekunna komma stora vågor in mot Oregonkusten så hela ´kustområdet evakuerades. Som tur är bor jag en bit in i staten så jag var utom fara. NU blev inte vågorna så stora men det är ändå läskigt då det ligger så nära en själv. Tobias fungerade som kommunikationsbas och höll koll så jag kunde sova några timmar under natten, tack för det hjärtat :)

Förutom det så har det inte hänt så mycket på sistånne, mest plugg inför finals. MEN..För att få bort lite av stressen från Finals och för att säga hej då ill vår älksade vän Tina, som sviker oss och åker hem till Tyskland så bestämde vi oss för att Go out with a Bang. Temat var "everything BUT clothes. Jag har förklarat det här får alla jag pratat med på skype så nu tänkte jag att jag måste lägga upp lite bilder på hur min fina plastpåse outfit blev, haha!



Sen har jag ju äntligen köpt en systemkamera så här är ett litet smakprov på min numera torkade alla hj'rtansdag ros :)




Nu blir det till att plugga inför nästa veckas galna tentor, sen är det the FINAL COUNTDOWN tills både Vegas och tills min älskling kommer. Jag längtar så mycket till båda sakerna! Tjoho vad tiden går fort då man har något att se fram emot :)

Puss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0